Önskeinlägg - Favoritekipage på ridskolan

Jag tycker att det här är ett jättesvårt beslut! Eftersom jag känner så många där och det finns så många duktiga!!





Men jag har kommit fram till att min bedömning självklart ej blir ''kompisar före de andra!'' utan jag gör så att jag skrriver 1 ponnyekipage och 1 storhästekipage, dem jag tycker är bäst helt enkelt!






Ponnyekipage





Izabelle Sundström på Tinka






Jag valde Izabelle och Tinka för att de är jättefina ihop, tävlar LA i dressyren med bra resultat, är duktiga på hoppbanan, och Izabelle har gjort ett jättebra jobb med Tinka! Den ponnyn var helgalen innan hon började rida den och nu är den jättefin! Izabelle rider fint, och man ser vad hon jobbar med när hon rider, inte bara flänger runt och gör allt möjligt utan fokuserar! Det är jättekul! :)
Izabelle har även ridit Breda som hon har gjort ett jättebra jobb med! :)

Izza och Breda
Izza och Tinka

Storhäst ekipage






Eva Christensen och Neoliet




Eva och Neo har varit ett ekipage ganska länge! De är jätteduktig i dresyren och blir nästan alltid placerade, även hon tävlar La i dressyr. både klubb, lokalt. Neo är en väldigt svår häst, han kräver sin ryttare om han ska gå fint, och det gör han med Eva! De pasar ihop väldigt bra och det är alltid lika trevligt att titta när hon rider! :)

Neo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0