Ny inhandlat till Sten

Här kommer bilder på det som jag köpte igår! Fick dock tyvärr ingen bild på skritt täcket, men det kommer nästa gång jag ska rida. Ursnyggt är förnamnet, I love it!
Pfiff ute täcke 300g med bogveck som ska förhindra skav.
Framsida av täcket ( båda är samma modell! )
Pfiff Vintertäcke 500g till då det blir som kallast ( om det nu blir kallt! ) Bogveck.

Måste även berätta att jag fick en jättebra kommentar ifrån Pernilla angående täcken och hur tjocka det ska vara. 500gram är ett riktigt tjockt täcke och det är absolut inte tänkt att Sten ska ha på sig det NU. Vi kommer när jag börjar rida ,om ca 2 veckor, klippa honom. Sedan om det blir runt -15-20 så kommer jag slänga på det! Men tack för en bra kommentar Pernilla, det uppskattas :) !
Beiga benlindor och Benpaddar
Vita damasker och Silikon snoddar
Dunväst till mig att ha i stallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0