Något som alltid hjälper mig!

Är Ridsports tidningar! Älskar då man får hem seanste Ridsport ifrån Svenska Ridsports Förbunder, Eller till exempel hittar gratis tidningen RIDA uppe i Roslagsområdet. Man kanske rent av går och köper en! Tidningar är super bra då man har tråkigt, letar motivation eller bara behöver hitta någon ny övning. Jag använder de till alla 3 punkterna jag nyss skrev upp.

Det sista som är ett litet plus är att det oftast anordnas ganska mycket tävlingar i tidnignarna såsom Fototävlingar, Övningstävlingar och blogg-länknings-tävlingar m.m!

Så jag tycker verkligen alla Redaktörer för ridsporten gör ett GRYMT jobb!

klickbara bilder på några av mina absoluta favorit tidningar!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Sv; jag vart sjuk så jag kunde inte gå dit tyvärr :( men min pappa gick dit och tyckte det verkade super så det blir lätt mitt förstahandsval :)

2011-12-10 @ 11:19:03
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0