Kulan- i Fridas minne

Ja, Emma skrev ju om Kulan, eller KissMe, så jag tänkte berätta lite om tiden med honom!

Jag kan ju börja med att säga att han är/var världens mest svårmockade ponny!! XP
Ne, men han var supermysig!! Alltid glad och posetiv! världens snällaste! :) Otroligt söt!
Jag red ju honom från 2008 till 2010 och vi utvecklades Massor! Jag lärde mig vääldigt mycket på den ponnyn! :) Han var väldigt svårriden, men när man väl kom på hur man skulle göra så blev han jättemysig! :)
Men som Emma skrev så stelnade han till och stängde av omvärlden så fort man kom in på en tävlingsbana tyvärr.. :/
Vi blev jättetajta under 2009 då Emma tappade intresset en del, tyvärr! Jag red och tog hand om honom ca. 4dar i veckan, och på hösten, så la de ut en anons på honom, det kom några och tittade, Emma lät mig visa honom, det kändes SÅÅ stort! :D Men i Januari, jag tror att det var den 15 eller 16 som han flyttade till några som hyrde honom till augusti, sen flyttade han till norrtälje med Emma, han blev såld och står nu i nacka om jag inte minns fel! Annars får Emma rätta mig! ;)
Vi hade iaf en riktigt rolig tid tillsammans! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0