Julklappashandling

Efter stallet drog jag till nynäshamn, där mötte jag Sara, vi gick runt och handlade lite. Pratade massor... Som vanligt :P

Sara köpte julklappar till sin mamma och pappa, riktigt fina saker! :D

Jag därimot köpte julklappar till Matilda. Hittade en jättegullig sak till Tipi också så hon fick en julklapp hon med! Mamma och pappa fick också en sak så nu ska jag bara handla till Maja och Patrik, men det är så enkelt så det kan jag köpa på Ica! :P Celica får ett paket fullt med gosaker! Då är hon nöjd! ;)

Åkte hem vid 18 tiden och väl hemma så tittade man på en film om Jan Brink, riktigt bra film för oss dressyrnördar! ;)

/Frida

Sitter just nu och kollar på tvn som ni ser på bilden ;)


Kommentarer
Postat av: Siri

Kan du tipsa hur man får hästen i form? Hur tänker du och vad gör du?

2011-12-23 @ 12:33:12
Postat av: SHUNi- hästblogg

Var gärna med och tävla om en gästbloggning på min blogg! Tävlingen hittar du på shuni.blogg.se

2011-12-23 @ 13:51:07
URL: http://shuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0