Guideon 3/12

Idag så orkade jag mig faktiskt ta en liten ridtur på han!
Niki värmde upp lite, sen fick jag rida honom. Det gick väl inte så bra enligt mig, men Niki tyckte att det gick jättebra så vi hade lite delade åskiter om det :P
Jobbade honom lång och låg så gott det gick och sen tog jag upp honom, han var ganska stark och la sig gärna i handen och vilade.. Så det fick jag kämpa lite med, sen blev han gärna lite seg och lyssnade inte riktigt på skänkeln, så i högergaloppen bara körde han upp huvudet och först drog och sen typ stanna, jag fick då drämma till honom på rumpan och då for han iväg lite kickade till, men då släppte han och blev fin! Så jag lärde mig verkligen att jag måste visa vem som bestämmer och korrigera honom mer än vad jag gör! 
Red oxå igenom lite programdelar och han kändes sådär... :/
dålig bild sen i tisdags
haha charmig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0