Guideon 2/12

Hej allihop! Jag hann inte skriva om Guideon igår så jag gör det nu! ;)
Man kan väl säga det såhär! 

Niki ringde mig vid ett och när hon hörde min röst så sa hon bara; och du tänkte tävla på Söndag?!?!?! haha ja svarade jag. Niki: hmm men du kan väl inte rida idag? Jag vet inte riktigt, det var tänkt så men jag vet inte riktigt, det beror på hur jag mår senare ikväll när jag ska till stallet.. svarade jag. Niki: Men Frida! med den rösten så vill jag nästan inte att du ska rida idag, du borde spara krafterna till på söndag! Jag kan rida honom idag, så får su vila upp dig ordentligt! :P Jag kände inte att jag hade något val så jag svarade bara; Okej Niki, vi gör så då! :)
Så Niki red honom idag istället!
Men imorgon då ska jag fan rida honom!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0