Godmorgon tisdag!

Tisdag idag, dagen innan den 21 december vilket betyder en dag kvar till JUL LOV! woho! Dock inte så speciellt för mig eftersom jag och min syster nyss räknade utt att ajg varit hemma i drygt 65 dagar.. fml, men ändå inte! Under denna tid hemma har jag insett saker jag inte trodde och fått ny insikt ang de mesta.
Som ni såg på bilderna red jag igår och i Söndags, det gick superbra och jag tror jag levde på glädjen just då. Idag vaknade jag upp med svullna halsmandlar och ectra ont i halsen. Har bestämt mig för att va hemma från stallet idag och hälla i mig te med honung. Hoppas på det bästa. Vi ska ringa läkarna idag med och få höra provsvaren.hoppas.

Livet är en berg och dahl-bana, när de går upp är allt otroligt bra men när de går nedför stupar allt.

Filmade en liten snutt igår när Frida red både Sten och Guideon, vill ni se?





Kommentarer
Postat av: lisa

älskar "bilden" haha!

2011-12-21 @ 16:53:57
URL: http://karlstromwahlander.devote.se
Postat av: Elin

FILM, FILM, FILM!!!! :D

2011-12-21 @ 17:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0