Fredag!

Godmorgon alla gulliga läsare!
Idag har jag en relativt lång dag framför mig, men de skadar inte mig! Nu på morgonen ska jag äntligen till läkarna för ett återbesök. Där ska prover tas och vi ska kolla lite blodtryck, hjärt-saker osv. Ska bli riktigt skönt att få veta hur allt ligger till, och få konkreta besked.

Efter det blir det skola från kl 12, mest för gemenskapens skull. Ska prata lite med lärarna och dubbelcehcka så att allt är som jag tror. Ska bli riktigt kul att träffa alla mysiga klasskompisar med, de saknar man verkligen! Igår var Ems och Ylva hos mig en stund, som jag inte träffat på år och dar! , vilket var så skönt. Älskar sällskap och de ska det bli mer av nu.

Sen efter plugget ska jag ta och dra mig till Stene! Funderar på att rida en sväng idag med, om jag är så pigg som jag är nu. OCH såklart läkarna inte säger något annat, hoppas hoppas hoppas nu. Åh vad jag längtar tills vi är på G igen. Igår klaffade allt så jäkla bra och han var en superstar att asitta på. Ska kolla om Frida har lust att komma ut och sitta på honom någon dag, nöta igenom lite dressyr är ALDRIg fel. Och speciellt med någon som verkligen kan det! Det är min fredag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0