ett lyckorus

Godmorgon alla läsare!
Idag ska vi alla skänka en extra tanke åt världens bästa Frida. Jag vet att du har det så oerhört tufft just nu och vill bara säga att du kommer klara det. Klara allt. Och att vad som än händer är jag så stolt över den du är och hur du behandlar andra som personer. Du är en av de få som verkligen kan kallas underbar.

Gårdagen blev inte alls som planerad. Men vad gör det? Bestämde mig att ponnyn fick vila då han inte gjort det ordentligt på ett tag. Funderar även på att ge honom lite vintervila, eller är de onödigt när han ahr ''stått'' så pass mycket redan? kom gärna med lite kommetnarer ang vad ni tycker och hur ni gör med era hästar, jag är lite lost i mitt huvud.

Gårdagen lite kort. Var hos läkaren och tog alla slutprover! Blev 4 st rör med blodprover, och tro mig det kändes som om det aldrig skulle ta slut! Efter det och massa andra undersökningar var jag helt slut. Så fick skippa skolan och åka hem och vila. Blev sidan en tripp till Stan för att möta upp lite vänner och fixa de sista klappisarna, IM DONE! Hamnade på ett cafe med Ylva och Hanna. Jätte trevligt att bara sitta och prata om old stuff i en evighet.

Under kvällen åkte jag till Johan, där vi bara tog det lugnt och snackade samt lyssnade på musik. Kan nu säga att jag hört de sämsta av låtar, tro mig. haha! Vid 23 tiden kom en vän och hämtade mig som slutade med att vi kollade på Sunes Jul hos mig till klockan halv 4 på morgonen haha! Men det var riktigt trevligt. En bra dag, En underbar dag. Dock bokstavligen dog jag i sängen och vaknade nu.. Senare idag kommer lite svar på frågor i ett inlägg, stay tuned!

Så ser en dag i Emmas ''everyday life'' ut, utan hästisarna! :)




Kommentarer
Postat av: Pernilla

2011-12-18 @ 16:56:00
URL: http://pernillaodlund.se
Postat av: Pernilla

Du frågade om vintervila - då undrar jag hur gammal är Sten? Vi ger våra ungponnysar (6 år i år och med andra ord 7 efter nyår) någon/några veckor vila från träning ... daglig motion i enklare och kortare form men ingen träning. Nizze och Kakan som ju är 11 i år kommer inte få någon vintervila. Visserligen blir det annat fokus under vintertiden men ingen riktig vila.

2011-12-18 @ 16:58:51
URL: http://pernillaodlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0