Jag har ju som sagt Celica uppstallad på Vansta Gård, i samma byggnad och anläggning ligger ju Sorunda Ridklubb. Där har jag ridit i typ 8år, men jag slutade ett halvår efter att jag hade köpt Celica. Jag gav den platsen till min lillesyster Maja istället ;)

I alla fall så har några av tjejorna där bloggar, och de har fått önskemål om att skriva ner deras favorit ekipage i privatstallet, och jag står med i allas favoriter :') ♥ Jag tänkte visa upp vad de har skrivit och länka bloggarna, så här kommer de!



Frida - Celica
Det här är ett dressyrekipge som nu tar placeringar upp till lap1, inte illa!
Frida är mycket noggrann och har god hästhållning.
Det är roligt att se en ponny i dem klasserna till vardags!


www.sariih.blogg.se/ridblogg

Sara hade även ett till önskemål, att skriva ut ett storhäst ekipage och ett ponny ekipage:

Privatponny
Frida söderqvist - celica

Tränar och tävlar flitit. Vet vad hon vill och hur hon ska komma dit.
Har som sagt god hästhållning. Har en god sits och tänker rätt i sin ridning.
Roligt att se så pass unga ryttare vara så drivande.


Men ett ekipage som jag verkligen tycker om de e Frida Söderqvist o Celica.
Älskar verkligen hennes sätt att rida, hon o Celica e som gjorda för varandra.
Dom har många rosetter tillsammans (hon rider dressyr)


www.lovelina.bloggplatsen.se 

Även lina fick ett till önskemål...

Frida Söderqvist - Celica
Frida är verkligen en enormt duktig ryttare.
hon använder alla hjälperna på rätt sätt. hon är en bra förebild för dressyrryttare.
de e roligt att se henne rida Celica för hon får de att se så enkelt ut.



Det var även 2-3 styckna till men dem vägrar min dator att kopiera! :@ Så det kanske kommer någon annan dag.. :P



Kommentarer
Postat av: Felicia

kika in till oss och tyck till om ridsportförbundets jubileums bild :)

2011-12-01 @ 15:22:46
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0