En glädjespridare, En lyckobringare, En bästa vän

Här har ni den lilla krabaten som gör mina dagar hemma just nu när jag inte orkar så mycket mer. Tinni eller Tinn som hon heter kom till oss när hon var 8 veckor och hon är nu 12 veckor gammal. Alltså har vi haft henne i 4 veckor och det är under dessa veckor som jag börjat bli bättre. Nu mår jag så pass bra att jag orkar åka till Sten varje dag samt vara i skolan 2 dagar i veckan! Får se hur jag gör med skolan efter denna termin, men just nu går jag Tisdagar ( Matematik C ) och Fredagar ( Svenska B ). Man har ju hört What doesnt kill you makes you stronger ett antal gånger och nu fan har jag bevisat det!

Kommentarer
Postat av: Karoline

ÅH vilken underbaring!

2011-12-01 @ 13:23:39
URL: http://hastloverrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0