Det här med att blogg blev genast lite svårare..

När man har en liten valpis som alltid ska lyckas somna på datorn och därmed klicka på massor med knappar! Haha min lilla älskling , är hon underbar? Lite ''naaw'' moment. Nu har vi somsagt kommit hem från vet. och det var inget speciellt. Rör mig ned mot stallet klockan 17 och då ska Stonie skos sen ska jag nog skritta lite, är SÅÅ sugen på att mysa lite barbacka med min stjärna.


Nu så är det inte så långt kvar tills jag får börja sätta igång att rida ordentligt igen. Vi ska förmodligen på ett återbesök till sjukhuset under veckan som kommer och då får vi besked. Som de känns nu vill jag börja rida med en gång, men känner att kroppen inte orkar. Men allt blir bättre, och jag mår bättre 'n jag mått på länge!

Lycka är att ha djur vid sin sida, de kan lysa upp äns dag mer än någon annan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0