Dagens aktivering - Sten!

Idag blev de lite vila för Stenen. Blev väldigt sent i stallet och hade bara ca 1 timme på mig att fixa alltihop. Rengjorde hans fötter och kollade igenom hela honom. LAde sedan på BoT Ryggpaden och tog en liten promenad på 10-15min! Får räcka för idag då han gått ordentligt alla andra dagar med longering och lite ridning då och då. Funderar på att rida imorgon, men ska verkligen känna efter om jag orkar först så att jag inte får ett ''återfall'' haha. Låter så roligt men men, måste tänka nu.

Ringde också en hovslagare som kommer på Torsdag, ska bli skönt att få det fixat. Idag mår jag superbra, och är väldigt glad av en liten speciell orsak! Ibland kommer allt bara med tiden, allt ska bli så grymt. Imorgon är det dags för skola för mig sedan stallet vid 15-tiden.
Såhär kan de se ut när Tinni vill leka lite med oss i stallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0