Celica 25/12

Idag hoppade jag och Sockan! Se där! Haha, det gick faktiskt över förväntan!

Matilda "hoppade" ( "- för att de tränar typ 110-125(!!!) och tävlar 1m i vanliga fall..) barbacka på Tipi, Jimmy hjälpte mig lite, Matilda hjälpte oxå fast från hästryggen :) Stort tack för det!!! :D

Idag stog banhoppning med titthinder på 60cm på schemat! Celica var Väääldigt lugn i början, men blev lite väl pigg efter en stund. Men när hon hade fått hoppa av sig lite så blev det bättre!

Det var en bana med 7 språng, roliga svängar och mycket fokus från min sida.. Hoppade faktiskt en kombination oxå! Det var jääätte kul enligt C! Tur att hon är lydig på bromshjälperna iaf, annars skulle det bli betydligt svårare! ;)

När vi va klara så tränade jag och Matilda på en liten hemlis..... Klura på det ni!
Ledtråd: det har med båda hästarna att göra. Först med rätt svar får en länkning! ;)

Har tyvärr inga bilder från när jag och Bumz hoppar förutom ute i skogen.. Det måste fixas!

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0