Celica 2/12

Halloj! Ursäkta  den dåliga uppdateringen från min sida, men jag har mest fokuserat på att försöka vila ut mig och piggna till lite. Men det blev ju ändå... mer om det seeenare! ;)

I alla fall så fick ju min syster Maja rida Celica idag på hennes lektion. Haha Celica var jättepigg! Men systeryster fixade det bra! hehe Maja gillar ju när det går fort och vill nästan alltid att det ska gå fortare när det redan går för fort, så jag satt typ och proo:ade medan Maja typ gasade... haha!
Men de gjorde en jätterolig övning som jag tänker använda på både C och G! :D De skulle vända upp vi A och rida skänkelvikning till kvartslinjen och sedan rida rakt fram några steg och sedan skänkelvikning ut till spåret. Det är en bra övning som Maja fick kämpa lite med då Cezzi är så otroligt känslig och nästan kastar sig mot väggen när man bara nuddar henne med skänkeln! :P
Jag tyckte att både Celica och Maja skötte sig väldigt bra! :)


image description
Maja och Celica i somras





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0