Celica 20-21/12

20/12
Idag red jag dressyr! :D Mest lösgörande lång och låg och LB form. Fin! det blev lite mellantraver, skolor, skänkelvikningar och massor med övergångar! :) Nöjd med passet! hehe Celica tyckte det var suuuperkul att få träna dressyr igen! :D
21/12
Ännu ett dressyrpass! :D Celica var pigg, lite föööör pigg! :P Men jättefin! Red först lösgörande på volter och serpentiner, mycket övergångar! sen tog jag upp henne lite. jobbade mycket i galoppen, att hon skulle vara rund och fin, samla sig och sedan kunna göra ett enkelt byte utan problem, det givk jättebra faktiskt! :D Tränade även skolor och skänkelvikningar. I slutet gjorde jag en inridning i galopp, halt, hälsning, fram i trav. SuperFin!!! :D Gjorde även några Bakdelsvändningar som har blivit väldigt fina!! :) Hon verkar förstå hur man gör nu! :)
Under båda passen red jag utan stigbyglar och med ett kort spö mellan händerna, som man håller med tummarna.. :P Allt för att min sits ska bli så bra som möjligt! :D






Kommentarer
Postat av: Agnes&Elin

frågestund på bloggen!! :)

2011-12-22 @ 13:41:52
URL: http://teamgnom.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0