Celica 10/12


Har räknat ut att det är 11dar kvar tills vi slutar skolan, och att det är 14dar kvar till julafton! Hah smart va?!!

Iaf så skulle jag ju rida dressyr idag! Men den planen sprack ganska fort! Jag skulle känna igenom Cs rygg som vanligt, men då ömmade hon OTROLIGT mycket!! Så jag fick ställ in henne med BoT täcke och sitt innetäcke i hopp om att det skulle bli bättre.

A-K kollade och kände igenom henne senare utan att det hade blivit bättre! :( hon trodde att Celica antagligen hade rullat fast i boxen och sträckt ryggen.. Jag kollade i boxen och där fanns det faktiskt spår av att hon hade rullat fast så troligen är det så.. :(
Jag fick rådet att gå med henne en sväng, och sen se om hon är bättre imorn och på måndag, annars får vi ringa veterinären.. :(

Tråkigt då jag faktiskt skulle hoppa imorn! :(

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0