Bra och dåliga perioder

 

Vi alla har dom. Vissa dagar då man vaknar så känns det som om man skulle kunna gå igenom ett min-fält utan att sprängas, kunna göra allt för att man mår just så bra. Respektive det andra som är då man mår så dåligt att det känns som om hela världen går under, och att allt är ens eget fel. Jag har väldigt mycket perioder i mitt liv och just bu är jag inne i en dålig sådan.

Jag pratade med familjen igår och vi har nästintill kommit helt överens med hur vi ska göra med min skolgång, Sten och min hälsa. Jag kan säga att Jag hatar hur allt har blivit och hur jag har blivit som person. Jag känner mig svag, trampad på men framförallt misslyckad. Orsakerna kommer ni få höra om några dagar , vet inte om jag har lust att säga det just nu. Endast för att Jag inte riktigt vet hur set kommer bli.

Jag vill bara bort från allt, förutom stallet och han som får mig att må som bäst.

 

 


Kommentarer
Postat av: Ida Larsson

Gud va fin blogg ni har tjejer! :)

Har ni gjort headern själva?? superfint!!

2011-12-09 @ 20:12:43
URL: http://pliden.blogg.se/
Postat av: Mrs X :)

håll ut Emma Vi är många som tycker om dej och älskar Ditt sätt att vara; alltid snäll och omtänksam och DET är en mycket värdefull förmåga...



Jag tycker det är jättekul att läsa den här bloggen.



Ha det så gott Du är BÄST!!!/ från en Gammal stallkompis.

2011-12-09 @ 23:49:29
Postat av: Sussi

Pepp på dig Emma. Du har en oslipad diamant på fyra ben med kapacitet att gå långt, och han har en ödmjuk ryttare med talang att ta honom långt. Skitsnack faller alltid på de ödmjuka, för de är dem som utvecklas när andra står o trampar.

2011-12-10 @ 01:03:12
URL: http://minvackraste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0